gruby brzuch

 

W chudnięciu nie waga jest kluczowa, ważne ile mamy tkanki tłuszczowej…

Aby poważnie podejść do problemu odchudzania należy zacząć od analizy składu ciała. Jest to badanie, które pokaże ile mamy tkanki tłuszczowej, jaki jest jej procent, podstawową przemianę materii ( czyli ile energii potrzebujemy żeby oddychać, trawić , myśleć itp) ile mamy tkanki mięśniowej jaki jest stopień mineralizacji kości, ile mamy wody ( istotna informacja dla osób zmagających się z obrzękami) oraz szereg innych parametrów ważnych dla dietetyka. :) np BMI, WHR,

Diagnoza na start:

1 Dobrze zbudowana tkanka mięśniowa – dużo tkanki mięśniowej

Jest nadzieja- mamy sprzymierzeńców :)  będzie łatwiej bo podstawowa przemiana materii jest na dobrym poziomie

2 Średnia zawartość tkanki mięśniowej – duża zawartość  tkanki tłuszczowej

Wymaga większej dyscypliny i bardziej intensywnych treningów

3. Niska zawartość tkanki mięśniowej – duża zawartość tkanki tłuszczowej

OJ OJ OJ dieta i poważny wysiłek od zaraz :)

Oczywiście każdy organizm jest inny, dlatego indywidualny jadłospis i wsparcie,  sport, wiara i sukces murowany :)